Inschrijven
De inschrijving is geopend! Inschrijven doe je via de link op de eerste pagina.
Voor de Family-run geldt er geen leeftijdsgrens. Voor de andere afstanden houden we de landelijke atletiek-leeftijdsgrenzen aan. Laat ons met een e-mail weten als je mee wilt doen en buiten de standaard grenzen valt.
Inschrijfkosten zijn als volgt:
2 km Family-run: € 5,-
5 km: € 12,-
10-15 km: € 16,-
Met de opbrengst van het inschrijfgeld betalen we de kosten.
Iedereen die helpt organiseren doet dit natuurlijk vrijwillig.
Al het geld dat overblijft wordt gegeven de goede doelen die op deze website staan vermeld. Als je inschrijft kan je een extra donatie geven en dat wordt door de ‘goede doelen’ enorm gewaardeerd!
Betaling vindt plaats via iDeal. Dus als je via je mobiel inschrijft moet je bank-app actief zijn.
Inschrijven doe je via de link op de eerste pagina. Maar dat hadden we al geschreven en wist je dus al.
Als je vóór 17 april 20.00 uur inschrijft, dan ontvang je op vrijdag 18 april een email met je startnummer. Op de dag van de loop (21 april) haal je jouw “TAG” op bij de tafel “voorinschrijving”.
Als je ná 17 april 20.00 uur inschrijft, dan ontvang je onmiddellijk een e-mail met bevestiging en startnummer. Op de dag van de loop (21 april) haal je jouw “TAG” op bij de tafel “late-inschrijving”.
Let op: De inschrijfkosten zijn € 2,00 hoger voor alle late inschrijvers. Ook late-inschrijving kan uitsluitend on-line via de website.
STARTTIJDEN
10.00 uur: Family-run
10.30 uur: 5, 10 en 15 km
AFHALEN STARTNUMMER
De locatie voor het afhalen van de startnummers en de late-inschrijving is in de Tetterode hal aan de Tetterode weg te Overveen. Vanaf 08.45 uur kan iedereen zijn startnummer (TAG) komen ophalen in de grote sportzaal.
Ophalen kan tot uiterlijk een half uur voor de start:
– Family-run deelnemers tot 09.30 uur
– Alle overige deelnemers tot 10.00 uur.
In de Tetterode-hal zijn omkleed- en douchefaciliteiten.
Ook kan je in de kantine koffie en thee verkrijgen.
VAN DE HAL NAAR DE START
Houd rekening met ongeveer 15 min wandelen (inlopen) van de Tetterode-hal naar de Start en Finish op de Lonbar Petrilaan (1 km).
TIJDREGISTRATIE EN TAG
Elke deelnemer krijgt met het startnummer een (huur) tag. De TAG wordt met veiligheidsspelden opgespeld. Draag voor een correcte registratie je startnummer en TAG op de borst. De netto-tijd (de gelopen tijd) is de tijd tussen het passeren van de startmat en het passeren van de finishmat. De bruto-tijd is de tijd tussen het moment van het startschot en het passeren van de finish-mat, voor de betreffende afstand. De prijswinnaars worden bepaald op basis van de bruto-tijd. In de uitslag worden zowel de netto-tijd als de bruto-tijd gepubliceerd.
De TAG graag zelf meteen na de finish inleveren bij de vrijwilligers. Deze zijn zichtbaar aan hun hesjes. Vergeet dat niet want een TAG kost € 5,-.
PARKEREN
Kom zoveel mogelijk met de fiets of met openbaar vervoer.
Bij de Tetterodehal is slechts beperkte parkeergelegenheid. Je kan er parkeren voor het ophalen van de startbewijzen. Rijd daarna naar de Lonbar Petrilaan of de Kweekduinweg om daar te parkeren. Dat is overigens vlak bij de start/finish.
LET OP! Parkeer NIET langs de Tetterodeweg. De politie heeft ons nadrukkelijk laten weten dat ze handhaven tegen parkeren op deze weg.
ALGEMENE VOORWAARDEN
Deelnemers verbinden zich aan onze Lions Heuvelloop Algemene voorwaarden.
Graag tot ziens op maandag 21 april 2025 (2e Paasdag) en alvast heel veel succes!
Namens Lions club Zuid-Kennemerland en Haarlem Atletiek.
En namens het Rode Kruis Kennemerland want zij krijgen de winst gedoneerd voor alle hulp die zij geven aan mensen die dat nodig hebben in onze regio.